TRÖTT SOM FÅ

Trodde fan det var ett skämt när klockan ringde . Och som alltid !!!... Har jag gått upp för tidigt . Vem fan behöver 45 minuter för att sätta på te, koka ägg, tvätta sig, klä på sig, sminka sig och äta frukost ?? Herre min skapare . Jag behövde 20 min . O då stressade jag inte ens . Nu sitter man här en ljuvlig kall morgon och väntar på att klockan ska slå halv så jag kan ta min 40 min långa promenad bort till work . NICE !!!

I eftermiddag blir det fika med pepparkakan vukken som är hemkommen från South Africa ! Och sen bio men kärleken och honom :) kommer bli kanon !

Så ni lyckostar som får sova tills dom vaknar av sig själva, ni får ha en bra dag ! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback