He was a sk8r boy

Supermysig dag igår . Familjen var ju här på middag och gabbi o benji var gudasnälla. Benji hittade min bräda och ville lära sig åka . Jag knöt fast kuddar runt honom så han inte skulle slå sig när han trilla haha lite larvigt men wtf. Han åkte på o lärde sig lite iaf :) vi kollade olika videor på youtube och han vill bli grym ;) ska köpa en liten bräda till honom så han kan lära sig :)

När dom gått åkte jag till Stephie . Vi drack några cider och snackade massa. Har inte träffats sen i oktober och mycket har hänt sedan dess.

Sen åkte jag hem och kollade på film . Super 8. Bra ? Nja helt okej iaf men inget speciellt att rekommendera.

Idag skiner solen och jag är seg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback