Melissa horn

Hennes nya album <3 jag älskar henne och vill gå på konserten den 12/11 . Hennes förra konsert jag va på var helt underbar ! Hon är om ännu vackrare i verkligheten ! Gudomlig :)

Nu är det typ en timme tills jag är framme o det nästan pirrar i magen . Längtar längtar !!

Nästa vecka blir det jobbjobbjobb , vuk&iza-time över en långfika med gossip från helgen , fö denna helgen händer något alldeles speciellt för Vuk. Imorgon på wonk händer det som han väntat på sedan den galnaste förfesten hemma hos mig i somras . Finaly :)
Sen blir det Benjamins 5års kalas :) sjukt vad tiden gått fort , inte klokt . Tur att jag redan köpt present så slipper jag komma ihåg det .

Efter det ska Jag hålla tjejmiddag för de bästa av vänner man kan tänka sig . Mat, vin o izas mojitos. Har aldrig gjort det förr men dom kommer rocka . Hallon-mojito för hela slanten :)

på söndag drar vår familjetävling igång igen . Blivit en liten tradition nu verkar det som :) förra året körde vi "halv 4 hos mig"-tävling . Samma koncept som TV4 s halv 8 hos mig . Jag kom två då för Jag e drottning på att laga mat :p
I år vet jag helt ärligt inte riktigt vad tävlingen går ut på haha . Vi ska tydligen ha en "göra något kul"-tävling. Vad det nu innebär . Vi ska se vem som kan komma på det roligaste att hitta på . Jag tänker att jag vet lite mer vad det går ut på när söndagen är förbi. Så jag hoppas det är kul haha . Knasig tävlig men det ska bli kul :)

Så nästa vecka blir fullproppad men rolig :)

Måste förresten säga att melissas album påminner om en blandning av Hennes förra skiva o Lars winnerbäcks förra skiva . Känns som man hört dom innan men texterna är kanon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback