Idol

Sitter o tittar på idol . Röstade på Moa härrom dagen o hon gick vidare , idag hoppas jag på linni , roshana el Molly .
Bard växer hela tiden , började som vedervärdig nu e han söt haha :)

Hur har dagen varit då ?
Ganska så segt med motivationen på jobb, men destu roligare med arbetskamraterna . Super bra gäng. Många som är av samma skrot o korn som en själv :)
Efter jobb åkte jag in till stan o träffade emma . Umgicks med henne en stund sen åkte jag hem o till mobilia för att byta en film-box som jag köpt på hemmakväll o fick med mig bourn-triologin hem också . ÄLSKAR dom filmerna :) fattar inte att Matt Damon vägrade vara med på en fjärde film . Hallåå jag vill ha en bourn-film till !! :(

Imorgon blir det jobb igen o det känns strålande . Längtar efter det nästan för arbetskamraterna är så jävla härliga :)
Efter jobb bär det av till min älskade i götet. Ska få mysa med henne o bozco heeela helgen . Längtar :):)

Ja nu är det den tiden på året igen då jag antingen gör mitt tredje misstag eller så blir det tredje gången gillt . Jag ska köpa årskort på teäningscenter, o denna gången blir det 24/7 , för det ligger 3 min hemifrån haha :p o om jag då inte tränar är jag officiellt VÄRLDENS lataste människa haha :p nej men fan denna gången ska det fan bli bra :) en investering ist för en kostnad .

Nu ska jag fortsätta kolla på idol . Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback