Fredag

Sitter på svävarterminalen o väntar på bussen. Satt mig på trottoarkanten för att få njuta av den sista höstsolen. Det är verkligen förvånansvärt varmt idag . Sitter i skjorta o det är fortfarande för varmt :)
Dagen på jobb har varit bra . Vi fick in 25 000 o på måndag visar det sig om vi varit tillräckligt duktiga . Det är nämligen så att vi har en team-tävling. Att det team som säljer för minst under september ska gå en hel dag med lösmustasch . O jag tror vi precis gick om den andra teamet som vi legat närmst så jag tror vi klarar oss undan :)
Jag sålde inget idag :(:( men men det kommer snart igen . Precis en min innan jag skulle gå drar sebbe in en stor på 16 lax. Sjukt jävla bra avslut på dagen :)

Nu sitter jag o väntar på bussen o som vanligt är tidspessemisten alldeles för tidig haha . Så om 4 h är jag i Göteborg o ska ha en underbar helg !! :)

Återkommer nog om en stund när jag sitter uttråkad på bussen :) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback