:)

Stannade i hbg o det kom på massa folk. Två döva kvinnor gick fram o tillbaka o ville hitta plats . Sen tecknade dom o frågade om jag ville byta plats så dom kunde sitta ihop så jag flyttade längst fram i bussen ist . Så nu sitter jag här precis bakom chaufören. Han va så söt . Han tackade mig för att jag flyttat fram , men det är ju så klart ingen fara sa jag . Men han bjöd på en vattenflaska som dom annars säljer hahah . Så jävla söt .

Förresten , ska du åka med buss i Sverige. Åk lätt med bus4you häääärligaste sätena Ever ! Stora mjuka säten med inbyggt fotstöd ala "lazy boy" o massa utrymme för benen . Me like :):)


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-02 @ 11:50:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback