Torsdag

Veckan går verkligen snabbt .
Jag har inte mått så bra idag, febrig o hängig. Men jag gick till jobb för vår chef från Ronneby skulle komma ner o ha individuella samtal med oss och det vägra jag missa . Ville verkligen ha det , behövde det .
Vi snackade lite om hur det hade gått och han är så jävla bra . Autoritär men ödmjuk . Vi snackade lite o jag sa precis vad jag tyckte och tänkte. Det som var skönt var att mina tankar var befogade för han höll helt och hållet med mig . och sa att om jag bara blir lite mer aggresiv/pushig/modig i mina samtal så skulle jag lyckas skit bra. Så det ska jag verklgen jobba med :) han sa att det var skönt att ha en tjej som vågar säga precis vad hon tycker o stå upp för sig själv och vågar säga till andra. Vissa på jobb kanske ser mig om en bitch , men jag vill inte vara en bitch det handlar helt enkelt om att jag bara vill att alla ska göra sitt bästa för bästa resultat, gemenskap, o teamkänsla. Jag försöker peppa så gott jag kan . För när jag vet o ser att måon är grym men skiter i att försöka så blir jag frustrerad. Men ja skit i det nu :p

Efter samtalet åkte jag hem för att vila upp mig , nu har jag sovit i en o en halv timme . Skönt som fan !! Men hemtelefonen ringde nog en tre gånger så det störde mig lite .

Nu ska jag bara ligga o dofta hela dagen !
Ikv ska jag o mamma nog kolla på "Water for eleohants" som hon lånat av nån arbetskamrat . :)

Hoppas ni har en fin dag ! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback