Tårar , tårar , tårar

Herregud ! Någon som nån gång på riktigt slutat med nikotin ?

Varje gång , o då menar Jag varje gång, jag slutat med nikotin, antingen snus eller röka (mest röka) så böir jag deprimerad ! Imorse när jag vaknade började jag gråta ! Så grät Jag i nån timme. Börjar ifrågasätta hela mitt liv o blir så jävla patetisk.
I vanliga fall när jag är såhär (vid sluta-röka-perioder) så är palle min hjälte. Eller kanske boven , offret! Hon brukar alltid få handskas med mig .
Jag minns en gång när jag skulle sluta, förra sommaren var detta , så kom hon hit o jag sa knappt hej så nere jag var . Jag var helt lost alltså. O tillslut fick jag en cigg av palle o då sken solen igen ! Jag började skratta o prata !
Denna gången var målle min räddning, sitter med en snus i munnen nu o har slutat gråta !

Det är så jävla hemskt vad nikotin gör med en! Vad det gör med ens kropp och hur jäkla starkt det beroendet är . Det är därför många inte klarar att sluta , för att man tappar sig själv o sin sociala förmåga ! Galet, äckligt, vidrigt ! Ush !!

Jag är så röksugen nu att jag Helst av allt hade velat tända en cigg nu ! Men det ska jag inte !


Kommentarer
Postat av: Målle

Du är min hjältinna älskling! Är så förbannat stolt över dig! Du är min hjältinn, min underbara vackra prinsessa <3

2011-11-30 @ 13:24:32
Postat av: anna

HEj!

jag slutade röka för 1½ månad sen och för mig har det inte varit jobbigt ett enda dugg den här gången, (försökte en gång i våras o då hade jag bara panik hela tiden)

jag läste en bok som heter "Äntligen ickeröckare" av Allen Carr.



Prova läs den! det funkade för mig och två kompisar :)

2011-11-30 @ 21:40:49
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback