Robinson

Men herre min skapare, jag har ju helt glömt att kommentera Robinson-finalen igår ! SPÄNNANDE ELLER VAD ? Hanna var klar till final , Mats vann andra platsen o Ola blev vald av resterande deltagare att ta tredje platsen.
Första finaltävlingen skulle de andra deltagarna gå påverka, genom att hänga var sin 3-kg säck på valfri finalist som denne skulle få bära med sig under tävlingen. Och självklart så skulle dom mobba ut den enda tjejen, så Hanna fick 9 extra kg att bära , Ola 6 kg o den starkaste av dom tre fick bara tre kg. Elakt !!
Den första tävlingen skulle avgöra i vilken ordning den slutliga tö logen skulle börjas . Hanna med 9 kg fick rejäla problem o fastnade o höll på att kvävas så hon kom typ 4-5 min senare

Finaltävlingen var inte så spännande eftersom Mats nästan var framme vid mål när Hanna fick starta .

Vi satt o skrek o svor alla i soffan. Jäkla irriterande . Jag gillar Mats , men Hanna hade varit bättre vinnare !

Årets Robinson är nog det enda robinson jag kollar på . Och bra var det . Hade aldrig klarat av att va me själv men det hade kunnat va kul :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker rätt person vann! Mats är en robinson det är ingen annan!!!

2011-11-12 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback