Ny vecka

Då har en ny vecka börjat . Vi har sett hela första säsgonen av walking dead ! As bra !!

Snart kommer Tarek hit på en kaffe innan han flyger vidare till London. Morgonmys <3

Sen drar jag iväg till jobb.

Målle ska åka hem denna eckan :(:( hon har ett läkarbesök att gå på. Jag hoppas att Jon blir sjukskriven längre , för annars ska hon börja jobba nästa vecka och det kan hon inte i det tillståndet hon är i :( snälla snälla , låt det vara bra läkare denna gången. Och så hoppas jag att hon kan komma ner nån vecka igen .
Dessa veckorna har varit UNDERBARA! vill alltid ha henne hos mig . Längtar tills hon flyttar hit . Snart snart snart <3<3 min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback