Lördag

nu är vi hemma igen , efter en dag tittandes i massa affärer. Vi åkte till rusta först, där köpte jag några blockljus. Dom är vita men jag ska göra egna motiv på dom. :D ska bli riktigt kul ! hoppas det blir bra. och vi köpte även lite julgranspynt som vi själva ska måla. Julafton ska ju firas hos Målle i gbg, o hon har aldrig haft en riktig gran i sin lägenhet o hon har ändå bott där i 6 år :P så vi måste köpa massa julsaker :D kul ! så det ska vi måla idag. mys. Sen gick vi över till stoft o stil. Jag var ute efter tjockt filt-tyg, men det fanns inte :( sen drog vi till ikea o käka. det var fööör mkt folk där så vi skippade att gå runt. hade ändp bara tänkt köpa ännu mer ljus :P en snabb vända på Media markt för o kolla kameror o objektiv. Efter det åkte vi hem o handlade mat för kvällen. det blir pasta carbonara. Målle är KUNG på det. as god carbonara gör hon ! :) ska bli gott. jag har städat lite o tänt mina fina nya ljus så nu är här myspys ! sen blir det långbad :D ikväll ska vi se "så mkt bättre" . jag är kanske den enda i sverige som aldrig sett det men ikv så spräcker vi nollan :) härlig dag ! o en härlig kväll väntar ! <3 ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback