Kär o galen

Minns programmet från när jag var liten, eller iaf vagt . Jag minns orginallåten som va så jäkla bra :p

Kollar på det nu, såg inte förra veckan. Är man töntig om man gråter efter ynka 2 minuter ? Jag sitter med en klump i halsen :p
Jag e sååå blödig när ner kommer till bröllop . Gråter VARJE GÅNG! kvittar om det är en scen i en film o jag bara det 30 sekunder , jag gråter ändå !

Men ska jag gifta mig så ska JAG fria :) JAG ! hör du det målle :p hahaha :) <3<3<3

Nu.. Åter till Sofia !


Kommentarer
Postat av: Målle

Älskling om du ska fria så kommer jag få vänta i 100000000 år haha sååå bättre att jag gör det baby ;)

Längtar efter dig<3

2011-11-23 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback