I know, I know..

jag e askass , men det gör inget :)

Hmm whats new ?.. Jo, jag har börjat förbereda mig för gbg-flytten nu. Sökt 17 jobb, hittills har jag fått 2 intervjuer, men den ena tackade jag nej till. det var på en salong. men jag känner inte för att jobba med det alls längre, jag vill hjälpa människor själsligt och inte ytligt ( även om det kan hjälpa själsligt att få en ny frisyr med, men på ett annat sätt ) . Så nu ska jag på intervju den 8e på ett äldreboende :D ska bli så kuuuuuul. jag hoppas att jag får det. och så ska jag kolla upp undersköteske utbildningar på distans med. håll tummarna för mig att jag får jobbet. HOPPAS HOPPAS HOPPAS. jag har en bra känsla..

för övrigt ska min älskling komma till malmö imorgon o på fredag morgon åker vi upp till gbg tillsammans för nårra dagar där ihop :) längtar längtar längtar. och jag längtar efter att flytta upp. så mycket som jag vill flytta dit nu, har jag nog aldrig velat, jag spricker snart om inte tiden går fortare.

möhippan har tagit några omvägar men nu är det i rullning, får bara hoppas på att folk kommer, alla är så jävla sega. ( STEPHIE SVARA OM DU SKA KOMMA ELLER INTE !!!! ) haha :P

jag har jobbat 7 dagar i rad nu & imorgon jobbar jag också, sen är jag ledig i några dagar då jag ska till gbg sn jobbar jag i 7 dagar i rad igen, sen åter igen gbg för mys & intervju & sen är det dags för möhippas. undrar ni varför jag inte har tid att träffa polare ? där har ni svaret !! haha :)

jag har fått en uuuursexig Iphone 4 VIT :D jag sa att jag aldrig skulle falla för det, men efter att ha haft 4 mobiler sen januari & alla har flippat ut totalt o fuckats så tänkte jag att jag kör på en stadigare mobil :) och hittills ÄLSKAR jag den, fantastisk skapelse faktiskt.

jag har varit rökfri i 5 veckor idag :D STOLT !!! höll på att ta ett bloss 2 ggr, men höll mig och det är jag asglad för .

Hmm finns det ngt annat att berätta ??... lite små roliga saker som fest på jobb igår som var riktigt kul, Maria som jobbade med mig var o hälsade på härromdagen :) jag har stämt min gitarr ( eller jag tror att jag har gjort det hahah ) men ackord är ju URSVÅRT att ta ! kommer nog behöva öva i åratal innan jag lär mig böja fingrarna så som det behövs. onormalt haha :P

livet har inte känts så här bra på flera år. allt är bra, ALLT ! jag är superkär , trivs asbra med mitt jobb, redo att starta om på ny kula, har bara bra människor runt mig i mitt liv, och det var längesen det inte fanns någon som drar ner en pga olika anledningar. livet leker :):)

OCH jag har klippt mig, klippte av ca 12 cm på den längsta delen av håret, och det vet alla som känner mig att DET är inte normalt för att vara mig, men jag trivs i det lite kortare ( nu snackar vi ca 5 cm nedanför axlarna ) men de är kort för mig haha :P nu är det friskt o glansigt igen, inga sahara-toppar :D

yepp det var det för denhär gången. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback