kärlek

igår var alla hjärtans dag. jag jobbade till halv 5, sen åkte jag med tåget till Göteborg. där väntade målle på mig o vi åkte hem. fick de finaste blommorna och min underbara, övergenerösa, fantastiska flickvän gav mig en weekendresa. valet av destination o när väljer jag själv. vi snackade lite om vart vi ville åka o tänkte på london eller paris. London känns mer lockande, trots att man varit där flera gånger. Storstad med mkt att se, uppleva och göra. Bra nattklubbar o shopping. Paris är jättemysigt. men där är det lugare tempo än i London. och där går man mest omkring o kollar på allt det fina. Fransmän är dryga, otrevliga människor. Inget jag orkar med. och just nu e jag inte alls sugen på Paris. Så London blir det nog. :) MYS ! <3<3
Vi åt gott, umgicks o hade jäääättemysigt.
imorse gick tåget kl 6. Ville inte åka :( ..
Men ska tillbaka på fredag så jag blir inte borta allt för länge.

Detta med distansförhållande har gått mkt bättre än jag vågat drömma om. senaste 1 ½ månaden har jag varit i Gbg 5 ggr o Målle här 3. var av 2 av ggrna jag varit uppe bara varit över natten. men resten av resorna har varit 3-4 nätter. Så det funkar great tycker jag. fast att det är drygt att inte få kramas o pussas när helst man vill. men snart .. :D

Snart är Ingrid tillbaka i salongen. På torsdag. jag har tyckt det varit SÅÅ skönt att vara själv. Haft full rulle nästan varje dag. förutom idag o igår. Det har varit e befrielse att inte känna att man måste ta hänsyn till någon annan hela tiden. Att man måste "lyda" hennes minsta vink o att jag heela tiden måste vara på allerten o svansa runt i salongen. För gud förbjude om jag satt i personalrummet i en halvtimme under dagen.. AJA snart är det slut på sånt skit.

Ikväll har jag klippt min morbror, badat, läst o nu ska jag kolla på tv. Couger Town :D längtat i en vecka ! bästa programmet ever !

Bytt nummer igen förresten .. Denna gånger behåller jag numret haha Såå mitt nya nr är 0769-46 49 55. SPARA DET !!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback