Nyårsplaner ?

Är du en av dom som tycker nyår är totalt överskattat? Som helst vill sova igenom hela och vakna och så har ett nytt år börjat ?

INTE JAG !

Visst, om man planerar för mkt blir det aldrig bra ! Men Jag vill veta vad jag ska göra :)
Vilka är mina bästa nyårsminnen?? Kan ba komma på ETT år som var RIKTIGT OF THE HOOK! och det var när vi var ett gäng på 6 pers i Amsterdam. Det var det perfekta gänget! Vi som alltid höll ihop ! Det var kanon !!!

Så vad händer i år ? Jo det är faktiskt planerat redan :)
Knubbe , målles bästa vän och hennes donna Elina kommer hit och skålar in det nya året med oss . Vi ska först till Elliot och sara sen vidare på en fest där vi sla laga mat tillsammans allihop och sen röja sönder 2011 :) ska bli grymt kul :)

Bara kläderna som är kvar att inhandla . Iår blir det glitter !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback