hurra hurra hurra, 23 ida´

yepp då är ma ett år äldre, och OOOH så mkt visare ;) :P 23 är en bra ålder, 24 är nog en tråkig ålder, så mitt emellan.
vaknade vid 10, suttit o pysslat ett bra tag, duschat, packat o nu kollar jag på Engelska bröllopet på tv4. lite intressant är det, men det måste ju ses :) hinner ju se vigseln med innan det bär av till Götet med dom bästa. Även i år får jag fira min dag med emma <3  fast detta året är det två STORA plus. jag får fira med min andra hälft palle & min stora kärlek Målle :) mkt har förändrats på ett år, helt sjukt hur man kan se dom stora stolparna såhär på ett år. men allt har bara bivit så mkt bättre :):)

helgen bjuder på massa galenskaper o skojj. lisseberg o utgångar, bus o hyss :) stannar i gbg till torsdag så att jag har lite tid själv med min älskling, LÄNGTAT såå mkt !

SÅ ha en bra helg allihop :) PUSS & KÄRLEK ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback