halloween

ojojoooj vilken helg !

i fredags åkte vi till tim o drack vin, spelade spel o hade jätte mysigt :)

igår ! då vaknade jag o palle vid halv 11 sen var det bara stress heela dagen lång. kl halv 7 kom alla gästerna o kl 7 kom danijel, patrik, sabina o schäfer.det var en av de bästa festerna jag varit på, lätt bästa halloweenfesten ! alla hade klätt ut sig skit bra (utom två undantag men wtf )vi åt, sjöng snapsvisor, dansade kolo, gjorde massa dumheter som inte ska nämnas och hade sjukt kul. kvällen kunde inte ha blivit bättre :)

idag väckte danijel oss kl halv 8 o efter det tittade vi på film heela dagen fram till kl halv 8 då jag åkte hem.

jaa det var min helg i korta drag men det får räcka. allt ska inte berättas om :) lite hemligheter får man lov att ha .

hare bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback