good good goodie

yess. bra dag igår. hade 3 kunder i salongen igår. palle var en av dom. färgade hennes hår. o hon blev shiiit snygg. o nu har hon lugg igen. sjukt sessig :) ja det var riktigt kul att jobba igår o dagen givk fort.

men jag har inset att jag jobbar på took för mkt. 212 h i månaden.45 h varannan vecka o 61 h de andra två. d e mellan 45-50 h mer än en vanlig månads arbetstimmar. blää orkaaa !!! o jaa jag ska jobba idag o imorron med. palla mannen. :P

igår efter jobb åkte jag hem. duschade o fixade mig. sen kom palle o hämtade mig. vi åkte hem till henne där Andre hade kalas för sina vänner. sjukt söta allihop.
sen åkte vi o hämta tomi sen vidare till potatisåkern på fest hos mackan o mike. mkt trevligt folk :) sen åkte vi vidare till viktors som hade nyöppning. sjukt nice priser där igår. men d e inte alltid så bra för då ökar alkoholmissbruket :p. träffa sjukt trevligt folk där o jag lärde mig lite hebreiska. yeey :d. sen åkte vi vidare hem till danne på efterfest. där spelades lite fifa. jag har aldrig spelat ett fotbollsspel men fyfan vad taggad jag blev. jag o palle spelade mot varandra o vi hoppade i soffan så taggade vi var haha. jag vann på straffar. yeey :D när klockan blev halv 6 åkte vi hem. uuff jag ska ju jobba idag o borde nog sovit lite tidigare. men mår relativt bra idag iaf :)

lasermannen. vad e d ? SJUUKT ! vem fan är det ? men jag tror att vissa av skjutningarna inte är lasermannen utan d e folk som ser att " d e ok att skjuta folk för ingen blir ju tagen ändå" så dom passar på. hoppas bara detta får ett slut innan ngn dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback