hej mitt vinterland

snö snö snö. me no lajk ! eller om man är inne är det okej. eller om det är massa kramsnö o inte kallt ute, så att man kan åka pulka o bygga snögubbar. jag o palle ska införskaffa oss var sin pulka för i år blir det ååk !!

igår gick dagen på jobb shit snabbt. mysiga kunder o julstämnig. fast jag måste bränna ngr julskivor ikv så vi får riktig stämning. ojj snön har visst gjort så att jag äntligen kan släppa ut mina julkänslor. brukar börja i september men i år har jag försökt vänta lite, så ikv smäller det. ska julpynta hemma , baka lussebullar o lyssna på julmusik o kolla på tomten är far till alla barnen och polarexpressen. wiiie :D

igår åkte jag hem till pincho efter jobb o hjälpte hennes mor förstöra mattor haha, det gick lite snett men det fixade sig tillslut. vi kollade på film o mös. green zone. sjukt bra film. fucking illuminati hahah :P

nu sitter jag här igen och har bunkrat upp med kaffe ( JA. iza ska dricka kaffe haha ) och massa tidningar. ska bli myyys idag.

ska tona mitt hår ikv. hoppas hoppas det blir bra :O är lite nervös för jag pallar nt fucka mitt hår. det brukar ha en egen vilja när det kmr till vilka nyanser det tar upp. förhoppningsvis blir det bra !

ha en bra dag sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback