a good Day

Yes sir! Idag var en bra dag! kall men bra ! Vaknade vid 10, gjrode mig iordning och cyklade iväg till skolan. Kaisa kom så jag fick övat permanentrullning på henne! Klarade tiden med 5 minuters marginal , super !Men det måste bli snyggare ! klippte henne också så vi fick det gjort. Sen kom stephie för att jag skulle öva uppsättning. Det gick åt skogen kan jag ju säga ! Min idé funkade inte alls, och dom jävla korvarna skolan har är katastroof! Men jag gav upp för lätt, stephie gjorde sitt bästa för att peppa mig men jag hade inge ork, så vi avfärgade henne lite. Imorron kommer hon tillbaka och vi ska fixa henne hela dagen, avfärga & infärga sen blir det till att öva uppsättningen igen, och denna gången ska jag sätta den ! På kvällen blir det Myyys <3

One wish <3 !

Queenie berättade idag att det var en av hennes vänner som blev mördad i stockholm i helgen ! Vilken fucking värld vi lever i ! KATASTROF! man blir ju mörkrädd! En annan väns vän dog i cancer igårkväll! Det ska fan inte hända sånna saker! Unga ska inte dö ! FATTA.. !

Lev livet varje minut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback