soulmate

Bra dag! Klippkund på morgongen, rullade permanen, övade sling & gjorde en långhårsuppsättning. Effektiv som satan idag! Men har dock superont i mina händer efter att ha kreppat i 2 timmar :O ushh. Ida i klassen har blivit bestulen på sina saxar & kniv. HELT OTROLIGT att vissa inte vet vad som är "mitt & ditt". Inte så kul att punga upp ca 4000 för nya grejer nu. Fy fan för vissa. Hoppas dom kommer fram.

Sen blev det iaf träning & jag gav mig på arobicen igen , trots att det inte var så givande sist. Men nu med denna nya koreografi var det SUPERBRA! är typ fortf röd i ansiktet efter träningen. SÅ tufft var det. Mmmm jag älskar :D Resten av kvällen ska jag bara chilla & lata mig :)

Imorgon börjar vi halv 2 . Niiice ! Ska hinna träna innan hade jag tänkt . men lite sovmorgon blir det iaf :) I helgen jobbar jag :/ men det ska faktiskt bli skönt. Alltid skönt att jobba när man är pank haha :P

NUuu är det snart dags att leta efter examensmodeller. Kommer snart ut med en lista på vad jag behöver så om du e sugen , säg gääärna till :D

Dagens låt: Natasha Bedigfield-Soulmate <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback