Final dags

Hela sverige stannar upp ikväll. Jag kanske låter mkt äldre än jag är när jag säger "det var bättre förr" ,när det bara  var EN melodifestival & inte 4 delfinaler. Hur sjukt tråkigt är inte det. Visst fler får chansen att visa sin talang & för ensama vargar finns det något att göra en lördagskväll. Men jag tycker det är himla tråkigt. Jag vill inte sitta bänkad 4 lördagar för att se vem som ska representera Sverige i Eurovision. "slipp då" tänker ni, ja absolut. Men jag tycker ändå att det skulle vara ETT program då ja ca 10 st sjunger sina låtar. Sen röstar vi & det blir någon av dom som går vidare. Om man tänker efter så har det gått kasst för sverige sen dom ändrade det till massa delfinaler ? Ja jag kommer iaf titta på nån av filmerna ikv :)

Idag steg jag upp kl 6. "Va fan , kl 6 ? Det kan inte stämma" tänkte jag när jag såg på klockan. Men sen slog det mig.. Började dagen med en SUPERGOD Smoothie på hallon, björnbär, kiwi , honung & mjölk. Sen begav jag mig till jobb. en boende fyllde 97. Helt otroligt :D Var jätte mysigt på jobb. Vi snackade lite om de boenden som gått bort & då kommer man ihåg alla söta mysiga vänner. Ibland är detta jobbet så underbart. Man får så mkt tillbaka, alla är så tacksamma & glada. När det är sura miner brukar jag börja sjunga & då hänger dom på. Myys! Imorgon blir det mer jobb kl 7 på morgonen. Skönt att få starta dagen tidigt. :)
Ikväll har jag varit hos mina kusiner där Cynthia & gabrijel var med :D Suupergooaa lilla gabrijel som snart fyller ett år. :D När hon var gravid kommer jag ihåg att alla fick gissa datum och jag önskade o gissade på min födelsedag (29/4) Men han kom tre dagar tidigare :D Oxe är han iaf ;) Familjen <3

Blev ingen bokning av kryssningen igår :( Men förhoppningsvis blir det på måndag . Lite ändrade planer. Blir inget med kryckan & Becca, Vi väljer att ha en egen hytt ba jag & sandra. Sköönt ! :D Bravader till max <3

Examen närmar sig med stormsteg. Ont i magen får man när man tänker på det :O:O Fyyfan !Jag behöver förresten en slingmodell, en kreativfärgning ( färga i flera färger på ngt coolt sätt) och permanent. Sugen?

Nuuu ska jag dricka rabbarber grädd & njuta av en regnig lördagskväll :) Ha det underbart <3


Kommentarer
Postat av: stephanie

Som du vet så ställer jag gärna upp på iprincip allt utan kortklippning så behöver du hjälp på hojta till bar :)

2010-03-15 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback