Beatbox

shit vad jag ska lära mig det :P haha underbart ! http://www.youtube.com/watch?v=Ti-9ZWZ3KsQ MUST SEE! <3 Mitt mål att bli så bra :D

Jaa dagen har varit lite upp & ner. I skolan fick vi "öva på det vi behövde" & som vanligt stänger kroppen ner då. Orkar intee! Men slingade lite & gjorde en håruppsättning & fönade vågor. JIPPI! Sen hade jag samtal med läraren. Fick reda på betyg & sådär. Jag har utvecklats sa hon, men jag e inte nöjd.. fick mvg i kundservice vilket är super men resten var inte alls bra :( inga ig iaf.. Nu e jag supernojjig för arbetet., jag kommer såå få mitt första ig där .. Hmm ! HJÄLP? 
Jag stack från skolan lite tidigare för jag orkade inte vara kvar, så jag stack till träningen ist. Sen blev det stjärnskådning i kylan. mys..

Andas in. Håll andan, ta in alla dofter. Beröringen. Känslorna. Alla begränsningar och tabun. Alla ord som ligger på tungan. Så nära att bita i äpplet, men denna gången når Adams ord fram. Håller tillbaka, håller emot. Känner kroppen skrika, alla muskler och celler vill känna. Men inatt förblir stjärnorna bleka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback