måste lära mig..

..leva utan den där blicken som får mig ur balans.

Puuh! Är jätte trött. Det gick bra på jobb idag. Ganska drygt att jobba kväll, men hade bra arbetskamrat så då går det snabbare :D

Just nu finns det 100 saker jag egentligen borde göra men jag orkar inte. Imorgon kommer Maria hit en sväng & umgås :) Inte träffat henne på ett bra tag :( Sen blir det möte på salongen :) & på kvällen en träff med Malle <3

På torsdag är man åter igen "ledig" men projektet ska kickstartas då på riktigt. Jonne är såå snäll & kommer hit & hjälper mig med massa reklam grejs för salongen :) Som tack ska han få en nice lunch :D

Om du läst min blogg ett tag så vet du att jag & min familj (mamma, moster & kusin) har en tävling a la "Halv 8 hos mig". Fast vi kallar den för "Halv 4 hos mig". Det går i princip ut på att vi måste göra fina menyer,dukning, 3 rätters middag & underhållning. Min moster blir svår att knäcka, för hon gav alla pressenter & hade roliga lekar. Men nog fan ska jag försöka :) Hon tror att jag kommer vinna, alltså har jag SJUKT mkt press på mig. USH! Orka.. Just nu borde jag sitta & göra mina menyer som jag imorron måste posta. Min meny består iaf av

Förrätt: Bruschetta med pesto & mozzarella
Huvudrätt: Örtfylld yttrefilé med potatis, sallad & "röra/sås"
Efterrätt: Persikohalvor med vitchoklad"röra"

haha "röra" kanske inte låter så gott men kan fan inte hitta ett bättre ord åt "rörorna" :P Mumsigt ska det bli iaf :) Nu måste jag bara komma på superduper underhållning vilket blir lite svårt om vi är ojämt antal då Oliver brukar hänga på. :) men något ska jag väl kunna klura ut. kom gärna med förslag :)

Nu ska Izapissa krypa ner i sin varma mjuka underbara säng & gosa till en superfilm! nämligen Harry Potter . MOHAHA Sandra, in ya face! <3

Goood natt min skatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback