..lite till

Joodå jag hinner med en uppdatering. Veckan har varit SUPER hittills. Sjuukt härlig! massa Kärlek <3
Igår mötte jag Johanna på möllan för nårra öl! mums! Det blev massa skvaller & snack sen drog jag till Casa De Mange & c/o o spela Mario Cart & mös !
Idag drog jag till skolan & kajsa slingade mig & klippte till luggen lite. Nu är jag sessig för party ;) Sen blev det myslunch & lite shopping. Drog hem & tvätta lite & har nu packat allt. Blev 4 par skor :S men det är trotsallt vår så man måste ha att välja på. Men undra om jag kommer använda alla. jaja wtf ! Nu e jag färdigpackad & väntar på att åka o möta Emma på centralen, för att dra oss till Fanny. Egentligen skulle deet bli öl på möllan ikv igen men Ema var sjuk igår & kanske bara vill ta det lugnt så vi får se hur det blir. Vad som än händer blir det niiice !

Imorron åker vi på kryssningen ! Så jävla kuuul! <3 helgen kommer bli magisk, det har jag på känn!

Just nu känns livet så jäävla braa!!!!! Massa kärlek, sol och äventyr!  Underbaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback