i <3 telia

Super bra dag! Fick massa saker klart för mig inför mitt frisyrhistoria projekt, Nu ska de bara göras. Ush! Måste plugga massa imorron & helgen :( Men fest hinner man med. TAREK kommer äntligen heem! Saknat honom som fan. Kommer hem från härliga London. :D
Idag förrutom skolan så har jag & pinnen fryst halft ihjäl, stött på massa konstiga människor & haft det allmänt mysigt :D brr. fryser fortfarande.
Imorgon är jag ledig från skolan , men tyvärr blir det ingen sovmorgon, upp kl 6 för att jobba! Sen blir det plugg plugg plugg. Snart helg , då blir det mer av det mysiga :D


<3 I Cant control my destiny, I trust my soul. My only goal is just to be.. There´s only NOW, there´s only HERE. Give in to love of live in fear. No other path, no other way, No day but today. <3

Tjaråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback