gitarrmongot

Woh trött som satan!
Igår var jag i skolan & hade salongen hela dagen, det gick super. Efter det blev det vintermys med varm choklad & e.h. ISKALLT var det dock. & chokladen var inte så varm när den väl kom ut i kylan. men MYCKET mysig fika :D Sen gick jag hem & städade mitt rum, ÄNTLIGEN!!!! har varit så sjukt lat med att göra det. ush. Nu är det fint iaf. Sen blev det massa bak hos malle. Härligt att vara samlade hela ligan igen, eller ja inte hela. Hanne & jonne fattades ju, men iaf.. mysigt. Pepparkakorna blev kolsvarta & oätbara, lussebullarna jäste inte & gräddades inte helt. & sluren kom på den geniala iden att ha i fyllning så det bara rann smällt socker ut bullarna haha. Gott kan jag inte säga att det var. Efter att ha spelar lite plump blev det GITARRMONGOT som tog över. Helgalen film på svt2. Rekomenderar den varmt. Det var den sjukaste film jag någonsin sett, om man nu kan kalla det en film. Det var mer små snuttar med återkommande karraktärer som sattes ihop till en film. youtuba den! sjuk.. ! Har nog aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv, kan bero på att jag var trött men filmen var ändå suvve!

Idag har jag varit lat. Var i skolan till ett sen stack jag hem! Hade färgkund. Nu sitter jag här & är suuuuuper trött, hade kunnat somna om jag lagt mig ner. Ska jobba helgen :( ush, läääängtar tills jag inte behöver gå tillbaka dit igen. upp 6 & knega, fy fan va drygt. Imorgon blir det en träff med tarek :D Kanske RENT kväll hos Ronja, men bara kanske. ska iaf ta en bira imorron,det förtjänar jag.

Fy fan va tiden går fort alltså. För EXAKT ett år sedan satt jag malle kevan & sluren & förfestade här hemma. snackade om var vi fick våra första vattenkoppor (gissa var jag fick min ? :/), lyssnade på dålig gb-rnb & festade på inkonst.På ett år så har så sjukt mkt hänt. För ett år sedan viste jag inte alls vad jag skulle göra med livet. Jag jobbade på Evas schema , vilket var rätt schyst. Det var i princip jag malle kevan & sluren som hängde jämt(jag klagar inte, det var superkul).Till nyår blev det Amsterdam & där hade Hanne & Jonne anslutit sig till gänget på riktigt. Efter nyår fick jag massa pengar & hela världen var framför mig. Jag skulle resa hit & dit, men det blev bara en kort tripp till London för att hälsa på Tarek & sen ansökte jag till frisörskolan & investerade mina pengar där! Smart val om du frågar mig!. Det var ju sjuuukt långt till jag skulle börja skolan, tyckte man då!Våren kom & gick utan några större händelser. Sommaren kom & livet var underbart. Gänget höll ihop som aldrig förr. G för Gemenskap :D Massa fotboll, grill & nya vänner. Lur var nog det finaste minnet från i somras skulle jag tro. Jag jobbade till 9, Malle till 22.30, sen hämtade hon mig så körde vi till sluren där hanne & jonne redan var. Vi bestämde oss för att hyra film, det blev "flyga drake". Självklart så grät jag & malin floder, fast filmen inte var speciellt bra. kl 1.30 när filmen var slut gick vi ut i utehuset & tog en cigg & kastade pil. Helt plötsligt kommer vi på " oj alla är lediga imorron" vilket aldrig händer att vi är lediga samtidigt. Vi började skojja om att åka iväg på en resa dagen efter. Men det slutade med att vi där & då bestämde oss för att åka till Hannes stuga i lur. kl 2.00 hade vi 5 packat in oss i bilen, full med gitarr, öl, wiskey, kuddar, skivor, godis, täcken & glada människor. På vägen blev det nårra stopp, jag fick springa efter bilen ett antal gånger, vi stannade till vid en sjö & såg solen gå upp. Väl framme i Lur sådär kl 5  började vi pimpla virre & spela gitarr. Men sen deckade alla. Jag ställde klockan på 11, så åkte vi & handlade frulle & sen käka vi, gick ner till sjön & mös , grilla & malle gick villse i den stora svarta skogen full med Kor. sen åkte vi hem. Sjukt underbar dag!.
Firade den sjukaste midsommaren ever, ute på ett hippikollektiv i Brännesta! Sjuuuukt sjuukt sjuuukt! En upplevelse för livet! Sommaren fortskred & jag åkte till Kroatien. Kom tillbaka & skolan började!. Hanne flyttade till gottland, Jonne började skolan, Kevan kom tillbaka efter några månader i spanien, Sandra & Danne blev "nya" medlemmar i gänget & malle skaffa egen lya. Nu är alla på var sitt håll i princip, men ändå håller vi ihop. ! Därför var det exxtra kul igår när vi var samlade & super kul för IMORRON KOMMER HANNE HEM! fan va kul det ska bli att träffa henne.

Nostalgii <3

Nu var det inte meningen att jag skulle skriva en uppsatts men så blev det iaf. Ikväll ska jag bara ta mig ett varm långt bad & försöka läsa lite i Marilyn Mansons självbiografi som jag försökt läsa ut i någon månad nu man inte lyckats komma så långt. Ska dricka te & äta lussebullar & kolla på film. Ska bli sååå skönt att bara ta det lugnt & varva ner efter en lång men rolig vecka!

Tjaaråå!

Kommentarer
Postat av: Tingelingtim

=)

2010-09-26 @ 00:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback