Leeedig

Härlig dag att vara ledig . Min enda den här veckan . Så idag ska det tvättas , STORstädas, pysslas och träffa N.

Imorgon händer det viktiga och stora grejer. KAOSmöte på jobb! Allt står på spel , och jag ska kriga till den sista blodsdroppen lämnat min kropp. Sista och enda chansen att säga precis vad jag tycker ! Så det ska jag göra , utan hämningar och mottligt med respekt för mina chefer som kör över allt och alla UTAN respekt . IT'S ON !!! Som tur är har jag resterande personal på min sida. Men vad som är lite tråkigare är att det bara finns 2-3 kollegor som är lika krigslystna som jag och vågar stå för vad dom tycker framför cheferna . Vi får se vad som händer !


Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande! Nu blev jag ju riktigt nyfiken på vad som händer på HP! berätta gärna i ett meddelande på facebook. Och du, stå på dig! kram

2012-09-05 @ 16:14:43
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback