Paus

Vilken dag !
På förmiddagen klippte jag Palle och sen var det dags för jobb.
Riktigt påfrestande och stressig dag på jobb men det gick bra :)

Efter jobb hämtade älskade Palle mig och vi åkte hem till Malle och kollade fotbollen . Hela tjejgänget samlat. Kaosade vid varje mål. Så som set självklart ska vara !

Sen åkte jag hem och satte igång med städning. Kul fredagssyssla liksom . Men ärligt .. Det är riktigt Nice :) haha
Efter 1 h e köket skinande rent ! Nog aldrig varit så rent här som nu. Tar en liten paus innan jag sätter igång med resten :)

Jag bestämt mig för att stanna i Kroatien i en månad istället för två veckor . Bilar hem med min morbror istället :)
Det ska vara Europas största hip hop o r'n'b festival där nere dagen efter jag egentligen skulle åkt hem ! Så jag maxar sommaren där istället ! Kommer bli sjukt !! Längtar som bara den !!!!! Underbart ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback