24

WTH !
äntligen är man människa !
i fredags hade jag mina uuunderbara finaste välrdens bästa vänner över på fest! tillome folk som man inte träffat på år o dar kom ! får man säga det själv så var festen L Y C K A D !!!! vi var ngt stycken som gick ut sen o gick LOSS !  efter en nattamat-dejt med Guner åkte jag hem o sov i några ynka timmar innan det var dags att gå upp o fixa sig inför dopet !
snacka om att må dåligt när jag vaknade! och lägenheten var KAOS!!! men man får ta sig samman.
Gabbi är världens sööötaste lille gris ! mitt under dopet tröttnade han o sprang iväg hahahah :P
festen var riiiiktigt kul ! heela cosic-pobletefamiljen samlad under samma tak, det var längesen ! o som det är på juggedop. ALLA blir asnitade redan kl 13.00 :P haha !
hade lite ångest men var tvungen att lämna festen vid halv 7 för att dra till The Sabsters fördelsedagsfest på Royal . Där käkade vi massa , drack ännu mer o jag KLASSADE ut Schäfer i biljard ! NÖJD tjej!
Runt midnatt skulle resten ut till Almåsa, så jag promenerade hem och maria, Farre & Siavash kom till mig o fortsatte kvällen tills solen gått upp. så mkt har jag inte skrattat på länge !
igår mådde jag S K I T !!!!!!!!!! minst sagt. vaknade runt 12 o mådde kaos! mamma kom över med Bakismat från BK och vi käka, drack kaffe o åt tårta ! när hon gått la jag mig på soffan och låg där HELA dagen ! o då menar jag verklien hela dagen. jag kollade klart på hela första säsongen av 24 ! ( för övrigt en dödligt bra serie, tur att det finns 8 säsonger ! :D )
idag har jag varit o tagit cellprover. Dagens motion är avklarad och nu sitter jag hemma hos mamma tills det är dags att gå till jobb för att ha möte. Ikväll ska jag hälsa på kusin vitamin som flyttade in i sin nya lägenhet igår.
BTW , vill bara tillägga att jag älskar min fantastiska familj o mina underbara vänner <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback