Nadi nekog za sebe i ljubi se satima <3

Ovo ce biti dobra noc pred osjecaj ! Nu är man hemma . Fuck detta !! Enda bra är mina underbara vänner . Igår när jag kom hem kom Päll och Maria över och vi petade igenom den senaste månaden. Sen såg vi film och jag somnade för jag var helt död från resan. Idag kom Vuk när jag o Palle vaknat och käka frulle med baguetter, kakor frukt och te ! Mums. Jag trodde ju att jag var ledig idag men min chef ringde mig för att påminna om att jag jobbar kväll idag för hon viste att jag hade glömt haha ! Så nu är man på jobbet . Ikväll kommer gänget förbi en stund o myser ! Men jag beger mig till Kroatien ! Ska jobba 12 dagar i rad ! Verkligen mjukstart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback