Itrim

Hade besök av itrim på jobbet idag . Hade en kort genomgång av vad dom arbetar med och sen fick vi väga in oss och dom räknade ut hur mkt muskler och fett vi hade i kroppen.
Jag ska gå ner 2,4 kg så ligger jag rätt.
Men sånna grejer får mig bara nojjig och fanatisk. Jag har gått ner 16 kg och om jag går ner 1,5 kg till har jag nått min mål/dröm vikt . Något jag aldrig trodde skulle gå att genomföra. Jag ska inte kämpa för att gå ner 2,4.. 1,5 räcker för mig ! Och jag ska klara det . Bara det att det alltid är dom sista jävla kilona som inte vill ge sig . Men jag e nöjd som det är nu med, men ska kämpa den sista lilla mini biten för att säga att jag lyckats .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback