Snart där ..

Min helg har varit jätte bra . Startade med att jag åkte upp till Gbg direkt efter jobbet på fredan , åkte hem till min älskling o vi åt gott och mös :) saknat henne så !
I lördags vaknade vi självklart rätt tidigt , bara för att vi kunde sova hur länge vi ville :(
Vi hade en lugn dag o på kvällen åkte vi o bowla och åt middag med Målles systrar och Calle. Jätte kul :) jag kom inte sist iaf :p
Igår firade vi hennes mammas och hennes systers födelsedagar. Fullt hus! God mat och massor av bebismys . <3

Helgen har gått för fort :( har knappt hunnit med alls :(:( o nu sitter man åter igen på bussen , hem till Malmö och jobb direkt !

Snart är det Thailand . 24 dagar kvar bara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback