Sällsynt och lycklig

Förstår ni hur sällsynt det är med en människa som vill få ALLA ens drömmar att gå i uppfyllelse ?? Visst , alla säger att dom vill få ens drömmar att gå i uppfyllelse , men det är vääääldigt få som verkligen gör det !
Jag har hittat en sån människa ! Min kärlek , hon är en sån människa ! Det är inte bara prat utan hon verkligen gör det . Under detta året som gått har hon fått några av mina högsta önskningar att slå in ! Helt otroligt !
Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag får ha henne i mitt liv. Och jag kan bara hoppas att jag kommer kunna ge lika mkt tillbaka !
Ett liv med dig är att få leva drömmen !
Du är guld, du är kärlek !
Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback