Lucky girl

Trotts all galla jag spydde över jobbet igår så är det just sånna här dagar som idag som får en att verkligen förstå hur fantastiskt jobb man har .
När man är lugnet i stormen för någon, när man är en Klippan i deras liv. När någon krampaktigt håller fast i ens hand ,för tröst, i all smärta , sorg och död.
En boende sa till mig idag att jag finns i hennes hjärta .
Det är sånna stunder man lever för.

Trots detta så har jag tagit ledigt imorgon för att vila upp mig inför semestern (låter helt sjukt I know, men en sköterska misstänkte att det var magkatarr som spökat hos mig de senaste dagarna) och hinna tvätta, handla o packa allt inför resan.

Tänk att på torsdag natt (fredag morgon i Thailand) ligger vi på en sandstrand o solar o njuter av livet ! Kommer bli obeskrivligt !

Imorgon ska jag iväg o växla pengar o köpa nitar. O annat som behövs (kommer dock inte på något annat just nu)

Ikväll ska jag försöka plocka ihop småsakerna som jag absolut inte får glömma men säkert kommer göra det ändå, o sen ska jag bara vila o ta det väldigt lugnt !

Hare bra !

Nu ; bad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback