Underbart

Fan va fint väder idag !! Underbar början på en underbar vecka ! Denna veckan kommer bli så BRA !!
Lagom med jobb , på onsdag är det mys med Vuk och årets graffroots! Fet konst , feta människor !
På lördag blir det dejt med Martin , inte träffar honom på jääävla länge ! Ska bli riktigt kul , o senare på kvällen firas min o palles b-day med Hawaii-tema :) på söndag spränger vi alla barrikader ! Of 2 Stockholm & Riga med min kärlek kapten <3 kommer slå ALLT !
Då är man snart ett år äldre , o 24 is the shieeet! Känner på mig att nu har alla mörka moln förvunnit och bara solskensdagar ligger framför !

Letar lägenhet för fullt ! Hittat en drömlähgenhet men den e på TOK för dyr ! Men jag hittar snart rätt :) have faith and everything Will go My way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback