Whitney Port för bikbok

Jag gillar Whitney . Kanske för att jag är en av dom nördarna som följde "the hills" och "the city" frenetiskt . Så jag tycker det är ball att hon designat kläder för bikbok. Men när jag såg en annons imorse blev jag lite irriterad . Det kanske bara är jag , men jag tycker bilden ser jätte redigerad ut. För det första så ser det ut som om hennes midja är nästan lika smal som hennes underarm, för det andra så ser det u som om dom "klippt" bort halva hennes mage , visst hon är as smal men den bilden ser onormal ut . Men som sagt det kanske bara är jag . Vad tycker ni ?

Blir bara så trött på detta "skönhetsideal" som plågar alla hela tiden. Jag är rött nöjd med mig själv, några småsaker som alltid kan förbättras men i allmänhet är jag nöjd :) men om ni hade läst alla dessa skvallertidningar som jag läst senaste veckorna hade ni också fått spel . Katie Holms som är pinne normalt , tycker hon e tjock o ni ska bara se dom skräckbilder jag sett på henne . Hade jag blåst på henne hade hon gått sönder (återkommer med den bilden senare )

Sorry jag e lite väl negativ men det irriterar mig , o min blogg är faktiskt till för mig för att jag ska kunna ventillera mig :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu har jag dragit en vinnare i Britney Spears tävlingen. Kika in och se om det var du som vann!

2011-10-03 @ 20:49:31
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

- Vinnaren av parfymen i Britney Spears-tävlingen är presenterad! :D

Passa gärna på att vara med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/october/vinn-fargade-linser-fran-lensstore.html#comment



Sov gott! :)

2011-10-04 @ 02:43:56
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback