Ut med det gamla..

.. På mer än ett sätt .

Fick för mig att jag skulle börja rensa i förrådet. Kollade igenom ett par kartonger o har tömt två . Hade en hel skokartong full av vykort .Och har en till kartong nånstans. Vissa fina, vissa hemska så jag inte kan förstå varför jag tog dom till att börja med . Samlade på gratis-vykort , tog alla jag kunde få tag på överallt.

När man var liten skulle man samla på allt . Och jag gjorde det . Vykort, bokmärken, suddgummi, stenar, snäckor, servetter , torkade blommor, spice girls-kort , kulor, pogg..... Ja allt skit man kunde hitta typ.
Fattar inte att min mamma lät mig ta in all skit haha :) men det är ju det roliga med barndomen , man hittar skatter i allt. Ju äldre man blir , desto mer ser man allt sånt som skräp. Det som en gång var ens skatt, blir ens skräp.
Men det är väl naturens gång..

Det enda jag samlar på idag är nog nagellack och Harry Potter-grejer hahahaa fast det sistnämnda är kanske inte något jag tar på största allvar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback