Tjo bre

Ja då var måndagen snart slut . För mig iaf .  Dagen på jobb var kul men inte så bra i sälj :( inget sålt idag . Men Susanne , vår chef är tillbaka och vi började dagen med mysig frukost och berättelser från hennes heelt otroliga resa i Afrika .  Vilken resa alltså . Hon såg elefanter, vilda hundar (som är utrotningshotade) , bufflar, flodhästar, krokodiler o massa annat. Hon bråkade med en arg bambian och hade en orm 20 cm från ansiktet som hängde i vassen dom körde igenom men hon fick inte veta det förrän efter . Ja jag vet inte ens hälften av allt hon har upplevt . Helt fantastiskt lät det iaf .  Efter jobb blev det träning i en timme . Kändes nice :) o sen kollade jag o mamma på "Water for elephants" . Sjukt bra film. Ni måste måste se !!!!  Imorgon blir det jobb igen och efter jobb blir det .,.. BRITNEY SPEARS. ! jag o palle ska gå , och vi har vip biljetter till the golden circle . Alltså på hennes konserter avskärmar de platsen längst fram vid scenen för bara dom som köper dom biljetterna . Där är så mkt plats att man kan dansa omkring utan att trängas. Precis framme vid scenen.  Där stod jag o palle för många år sen , i Köpenhamn . Obeskrivligt fett . Jag hade kunnat köpa billigaste biljetterna men palle måste stå längst fram. Och det är lite för hennes skull jag går så få får det bli så :) ska iaf bli as fett ! 

Kommentarer
Postat av: Tim med T

Coooolt inlägg!

Jag vill också till Afrika!!! Såg en dokumentär av Disney häromdagen, African Cats. Satt o tänkte på safari och att åka dit. Sjuukt.

Och min vän Annelie som jag hänger relativt ofta hos har tjatat om water for elephants i över en vecka nu vaaarje dag. sjuuukt coolt och stå längst fram på Brittan också. Jag avundas.



Iskalla höstkramar från en nöjd Jesus

2011-10-11 @ 00:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback