Tisdag

Det är väl tisdag idag ? ..

Hmm helgen då : åkte till Gbg i fredags ju , mysig kväll med god mat, bra film och det bästa sällskapet man kan önska sig <3
I lördags var det dags för dop. Kevin grät massa i kyrkan men det var skit kul för alla skratta, prästen fick lite panik o skyndade på o fick nästan skrika för att överrösta Kevin :p dopet var jätte mysigt o fint :)
På kvällen lagade vi tacos, MUMS! o kollade film o mös !!
Helgen flög förbi :( det kändes verkligen som om vi somna så var den förbi :( så jäkla tråkigt :(:( men denna helgen var UNDERBAR!!!! ni anar inte . Helt fantastiskt magisk ! <3

Igår var det jobb igen . Jag sålde en ba. Men hade iaf kul :)
Idag däremot var aaaas seg . Tiden gick långsamt , internet la ner stup i kvarten o alla va ba allmänt sega . Fast teamet o kollegorna är as roliga . Hade det inte varit för dom hade jag redan slutat .
På fredag ska vi till vår chef o laga mat tillsammans (grilla) o dricka o leka lekar . När vi skulle räkna ut hur mkt sprit vi skulle köpa så kom vi fram til 4 flak, 2 bag in box o 3 vin flaskor . På 9 pers . SKOJA INTE ! hahaha så jävla sjukt ! Snacka om att folk kommer va fulla . O så sr hon en jacuzzi ute som vi ska bada i , fast jag kommer lätt skippa det . Aldrig att jag går i bikini mitt i senhösten, full, men chef o kollegor . No way ! Men jag kan kolla på haha :)

Efter jobb idag drog jag sebbe erik o August till 24/7 för att träna . Jag behövde lite tips och det fick jag , så nu känns det som jag kan köra lite hårdare i fortsättningen för ju vet jag hur jag ska göra :)
Nu värker o skakar mina armar o ben så jag har nog gjort ngt rätt :):) skönt !

NU är det dags för ett bad , sen blir det desperata hemmafruar ikväll ;) heaven yeah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback