Pust

Fan va skönt , nu kan man blogga normalt igen .

Ja var ska jag börja ..
Brittan ; hmm . Ja vi drog ju 2 m från scenen . Kritiken hon hade fått från Köpenhamn var "knubbig lat robot" . Det där men knubbig kan dom slänga i väggen , hon var sjukt vacker . Men lat . YES! Hon dansade knappt, vågade inte alls ta ut rörelserna. Hon såg rädd ut och som om "va fan gör jag här,palla" hon ville nog inte alls ha konsert . Så biljetterna var för dyra för den showen . Men ändå en upplevelse :)

Jobb idag.. En av dom bästa dagarna vi haft . 23.000 sålde vi för men jag fik ba in en idag :( men tror att morgondagen kommer bli bättre :)

Efter jobb åkte jag till stan o träffa Stephie över en fika . Mysigt :) men iskallt. Vill böja använda min vinterjacka nu för det är galet kallt .

Annars .. Inte mycket att berätta son jag kan komma på. Ska ta mig en dusch nu . Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback