NeuroObs

Sitter på sjukan . Målle somnade för en stund sen. Stackarn har inte sovit mer än en timme inatt.
Hon får bra vård , sköterskorna är så jäkla trevliga ! Verkligen omhändertagande och söta ! Här kommer hon ha det bra om hon måste stanna en natt till.
Ronden är snart så då får vi se vad läkarna säger . Hon vill hem, o jag vill ha hem henne men man måste vara realistisk o tänka att här får hon bra vård . Bättre om hon stannar så dom får övervaka henne en natt till o se hur det blir .
Jag har inte sovit så mkt inatt . Vaknat varannan minut känns det som, o kollat på mobilen så att jag inte missat nått sms .
Jag vet inte hur jag ska göra med jobb. Jag har en as viktig återkomst imorgon som jag skulle behöva ringa . Men det hade Jag kanske kunnat göra hemifrån. Be sebbe kolla nr till mig o Sen ringa härifrån. Jag vill ju vara med målle o om hon går åka hem måste Jag va med ! Får se hur det blir. Ångest :(

Jag hoppas målle blir bra o att hon slipper åka upp till Gbg , till sjukhuset där .

Älskar henne så mkt ! Du är min hjälte , hjältinna ! Du är en riktig kämpe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback