Matlagningsprogram

Nu börjar snart "4 stjärnors middag" , mkt bra program :) älskar Jakob Öqvist :) efter det är det "halv 8" . Såg på "leila bakar" innan . Det är sjukt vad det finns mycket matlagnigsprogram. Vad heter han mannen på 4an , "vad blir det för mat " ? Moberg ? Nått sånt iaf . :) han stör mig alltid lite men han e ändå rätt cool. Han e så jäkla slarvig o slaskig. Slänger ut mat ur fönstret för han inte orkar gå till papperskorgen :p haha men han får det att se sjukt kul ut att laga mat. Iofs så är det sjukt kul .
Snart ska jag o målle tävla mot Sandra o Amelie i vem som lagar bästa 3rätters. Ska bli kul . Vi kommer ju SÅ vinna :) haha
Vilka är dina favvo matprogram?

Och sen är jag lite nyfiken på vilka som läser mig blogg .. Pls skicka en kommentar :) var inte blyg haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback