Måndag

Ja idag har det ju varit blandade känslor på jobb. Teamet svajjar lite i humöret men jag har iaf fått sålt idag :) är 1000 kr ifrån min Dagsbudget men jag ska trycka in en till innan jag går hem :)
Nu är det öre eftermiddagsfika som gäller i form av ett glas varm choklad för att dra upp energin igen (även om så bara för ett ögonblick.Så kan faktiskt det ögonblicket vara avgörande )

Efter jobb ska jag fixa träningskort o sen blir det iväg till kusinerna för benji fyller 5 idag :) leks lite "pirater o Peter pan" med ungarna o mysa .

Igår hade vår granne som ska flytta , en vän till mamma , kommit upp med massor massor av barnböcker . 4 papperspåsar fulla . Jag son älskar böcker dök ner o hittade en hel påse Jag ville ha . Man har glömt många av ens favoritböcker som barn men igår blev jag påmind igen :) så jäkla kul att ha dom som minne o till sina ungar senare :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback