Måndag

Kom till jobbet . Lite lagom trött men mest nere . Kände direkt att jag inte skulle orka dagen. Men jag smällde in 6000 innan kl halv 11:) skönt . Så då ligger jag på 54.000 i försäljning denna månaden . Men jag hann aldrig regga det jag sålde idag så det får vara min start på november :)
Jag hade ett möte med min chef , där jag berättade för henne att jag funderat på att säga upp mig . Att jag inte trivs med jobbet. Jag sa att om det inte varit för teamet så hade jag slutat för längesen.
Hon tog det väldigt bra :) hon sa att hon ser mig som en av grundstenarna o teamet och att hon inte vill se mig gå. Att jag har utvecklats jätte mkt senaste månaden. Och det har jag också gjort . Men jag sa att jag inte tänte sägs upp mig idag eller imorgon men bara så att hon viste att jag går i dom tankarna .
Sen åkte jag hem vid lunch.

Resten av dagen har jag o målle kollat på film o myst.. Kronjuvelerna blev det. Rätt bra film men ganska så utdragen.

Och nu till dagens snackis .. Håll i hatten !
Natahlee från jobb ringde o skulle skvallra lite .
Det visade sig att efter jag har gått så har TRE stycken från mitt team sagt upp sig :o:o gissa om jag blev chockad. En av dlm chockade mig inte , men de andra två. SJUKT TRÅKIGT !! snacka om att detta kommer dra ner teamet :(:( så jäkla synd . Får se hur länge folk håller sig kvar , och FÅR va kvar . För chefen berättade för mig idag att det snart var dags att utvärdera alla o se vilka som skulle få va kvar . Oj oj oj .. Spännande .

Nu ligger jag som vanligt i badet :p ska strax upp o umgås med min kärlek .

Ciao ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback