Inreda eller "utreda"?

Mamma fyller år snart . Mindre än en månad kvar. Jag hade bestämt mig för att göra ett helt nytt sovrum till henne med ny säng, byråar, gardiner, tv, tavlor, lampor .. Ja hela köret. Men nu har jag börjat fundera lite . Mammas rum är kaos nu så hemsk det ser ut . Jag har min garderob där inne som ska slängas för den har sett sina bästa år för lääängesen. O hennes säng är jättestor . O inte precis den modernaste. Men vi har snackat lite om inredning senaste tiden , o hon vill ha nya stora garderober till rummet o en rejäl säng . O det jag hade tänk köpa till rummet hade varit av kanske inte bästa kvalité men ändå bra :) men sängen är ingen hästens, den jag tänkte köpa o garderober är as dyrt . Så jag funderar på.. Att ist för att göra om helt , ba förnya ?
Slänga ut min garderob ur hennes rum så där blir mer plats . Sätta upp fina tavlor o köpa nya småsaker så som lampor o gardiner . Då får rummet en helt ny känsla men det blir billigt , så kan jag lägga pengar på en spadag till henne istället . Vad tycks ?
Ja det är iofs svårt för er att säga iom att ni inte vet hur det ser ut nu. Men jag Tror nog att det får bli så :)

Fast vem vet , så som jag är , har jag nog ändrat mig 10 ggr till innan det är dags att fixa :)


Kommentarer
Postat av: Jesus

Vad är bättre, en avkopplande dag på spa eller en helg, mot oändligheten av nätter i en härlig säng i sitt eget hem?



Så tänkte jag när jag läste.



Kjaaamiiiz

2011-10-22 @ 15:30:21
Postat av: Gisela<3

allt bra? :D

2011-10-25 @ 18:31:58
URL: http://wgiselas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback