Ingen titel

Nu är min älskling äntligen här !
Hon kom igår när jag slutat jobb, vi tog en snabb runda på mobilia sen mös vi med massa bra serier hela kvällen !

På jobbet har det börjat rulla . Igår fick jag in en på 7000 o idag en på 12.000. ;) målle får nog stanna för alltid för det går bra när hon är här . Allt känns så mycket bättre !

Idag tog vi en runda på stan , handla lite o nu är vi hemma . Jag sitter i badet o värmer mig :)

Imorgon blir det den klassiska dejten, middag o bio :) ska bli as mysigt. Ska se "in time" . Den verkar jätte bra :)

För övrigt är helgen oplanerad. Men allt kan hända :p

När jag sålt det stora paketet på jobb kom mitt team med en delicato-boll o en cola till mig , för "bra jobb" . Så jävla söta . Älskar mitt team .
Vi kör charader varje morgon nu för att bli peppade:)

Idag är en bra dag !

Kom på att jag måste ju köpa "Grinchen" på dvd nu . Snart är det ju november . Då är det Grinchen- säsong . Alltid från mitten (början egentligen) av nov till julafton . Varje kväll . Grinchen . Tröttna ? NEJ inte en chans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback