I <3 twitter

Jag har fastnat i träsket ! Men det är rätt kul att läsa o kunna skriva till dom som man är imponerad av .
När fan blev jag en sån tjej ? Köper skvallertidnigar , läser bloggar o tweets ? Katastrof . Men det är bara en fas . Ist för höstdepp blir det höstpepp på det sätter antar jag .. ?! Ja något ska man väl hålla sig sysselsatt med .

Imorgon blir det all in på jobb, sen blir det en runda på stan med palle för att kolla vinterjackor . Kollat lite på nätet men bättre om man får testa dom . Har iaf hittat en back up på nätet om stan skulle skita sig. Blev lite online-shopping tidigare ikv, men ba en klänning o en cardigan.
Nää va ointressanta saker jag Bloggar om nu för tiden .
Förr var det konspirationsteorier som jag hade researchat i timmar för att inte bli lutad ! Mina innersta tankar kom ner på svartvitt , men nu e d ba skvaller o mög . Haha men om det är nån som tröttnar , får ni gärna påpeka det eller be mig ta upp ngt spec .

Kollat på Robinson ikv med mamma så det blev ingen film . Kör den på söndag istället . :)

Efter jobb o shopping imorgon blir det dejt med Stephie. Kommer inte ihåg sist vi umgicks ba vi två. Läääääängesen!! Så det ska bli RIKTIGT kul :):)
Helgen är fullsmockad ! O jag gillar det skarpt !!

Nu ska jag prata med min älskling sen ska jag sova !
God natt alla . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback