Hela havet stormar och mojitos

Igår efter jobb åkte jag o palle in o letade vinterjackor. Var i alla tänkbara affärer men hittade bara en jacka jag gillade , en skit snygg fjällräven :) men den va rätt dyr så får se . Palle har en som hon typ aldrig använt , Max 10 ggr så kanske ska köpa den av henne :) då får jag den för 1500kr  ist för den nya för 4000 kr . bra kap:) o palles e brun , o det fanns bara svarta i affären så det är lite roligare med en annan än vart men vi får se hur det blir :)  Idag vaknade jag kvart över åtta av att min kusin smsa mig o bad mig komma för att hjälpa henne inför kalaset , så jag åkte dit , blåste ballonger ,dukade o gjorde godispåsar :)  Barnen kom kl 11, alla lika blyga o ville inte att deras föräldrar skulle gå hem . Så jag lekte lite lekar med dom . Det blev dansstopp, hela havet stormar o hattleken. Vilda små liv ! Inte en lun stund med massa 5åringar som springer runt o skriker . Men det var rätt kul ändå :)  Sen åkte jag o mamma o handlade inför ikväll. Nu har jag köpt all mat o dryck o ingredienser till mojitosen ) ska bli så jävla gott . Har längtat till ikväll i två veckor :):)  Var o köpte is på McD , man får jävla massa is för 20 kr , as bra . Men mindre bra om man inte har plats i frysen till den :p så jag fick ordna om hela frysen för att kunna pressa in den . Man har en full frys när ens mamma äger en koloni o odlar ALLT fu kan tänka dig o fryser in , o när ens mamma älskar att plocka svamp så halva frysen är full av kantareller haha :p men det gick tillslut.  Nu är det snart dags att städa inför kvällen sen ska jag lägga mig på soffan o ta det lite lugnt en stund :)  Jag saknar min älskling men snart går jag åka upp till henne igen . På fredag :):)  På lördag är det ju dop så jag köper en jätte fin present från oss igår :) ska hämta den på torsdag ;) hoppas dom blir glada :)  Fred o kärlek till alla denna lördag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback