Gossip time

Ja dagen på jobb gick inte som planerat :( sålde inte idag . Men fick ut en massa offerter ,så jag har bra återkomster .
Imorgon blir det individuella samtal med chefen o det längtar jag till. Imorgon kommer jag sälja som smör !! ;)
Palle sa upp sig idag :( men det var ett smart beslut av henne för hon mådde inte alls bra på jobbet så lika bra , innan hon tappar sig själv.

Efter jobb åkte jag in o träffade Vuk :) palle kom efter en liten stund o vi fick äntligen höra allt saftigt skvaller :) <3 vi käka MFF burgaren på mascot . Så jävla god men fy fan va mätt jag blev . Matkoma på den, så vi åkte hem :)

Nu ligger Jag i badet och ska värma mig lite för det är så fruktansvärt kallt ute . Ska läsa lite SOLO för sen hann jag inte läsa på bussen ner fr Gbg :)
Och ikväll blir det äntligen Grey's anatomi :):) o sen body of proof :) yeeey! Bra kväll.

Vill avsluta med att säga att jag har den underbaraste, snällaste, vackraste flickvännen på alla vis ! Älskar dig <3

Imorgon blir det förresten träning igen :) po de ba !

<3 ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback